
Udostępnij
Dzieci dowiedzą się, jak stworzyć autorski dźwiękowy przewodnik. Obiektem nastawianych uszu i tworzonych nagrań będą odgłosy typowe dla miejsca, w którym odbywają się zajęcia. Przeniesione do komputera lub tabletu przewodniki posłużą do krótkiej gry w „zgadnij, jaki to dźwięk”.
Dzieci:
Zajęcia komputerowe. Uczeń kończący klasę I:
Edukacja plastyczna. Uczeń kończący klasę III:
Pobierając scenariusz, pobierasz także wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
Pobierając scenariusz, pobierasz także wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć
Pobierz scenariusz zajęć - wersja podstawowa (8 - 10 lat)Scenariusz: Anna Walczak
Konsultacja merytoryczna: Dorota Górecka
Konsultacja metodyczna: Joanna Góral-Wojtalik
Licencja: Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach 3.0
Komentarze