Do poprawnego wyświetlania treści na stronie należy zainstalować odtwarzacz Flash Player oraz korzystać z aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, Firefox, IE.
Dzieci będą mogły nagrać swój głos podczas śpiewu, rozpoznać głos i brzmienie innych rozśpiewanych dzieci, swoich kolegów i koleżanek. Do zajęć będą potrzebne: dyktafon, telefon lub tablet z odpowiednim oprogramowaniem, lub niewielka kamera, kable do połączenia z komputerem, komputer, głośniki.
Cele operacyjne
-umiejętność posługiwania się sprzętem do nagrywania i odtwarzania dźwięku,
-umiejętność przygotowania tematycznego nagrania z możliwością przeniesienia go na komputer i ponownego odtworzenia,
Metody
prezentacja, dyskusja, burza mózgów
Fragment scenariusza
1.Wprowadzenie do zajęć poprzez dyskusję, na temat jakie dźwięki i odgłosy słyszymy na co dzień.
2.Zaprezentowanie uczniom nagrania wybranej piosenki
3. Rozpoznanie przez uczniów głosu i usłyszanej piosenki (powinien być to utwór i osoba wykonująca znana uczniom)-burza mózgów
4. Uczniowie podzieleni są na grupy. W zależności od wielkości zespołu jeden reprezentant przygotow ...
Licencja: Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach 3.0
Modal title
Message
Do poprawnego wyświetlania treści na stronie należy zainstalować odtwarzacz Flash Player oraz korzystać z aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, Firefox, IE.
Komentarze