
Udostępnij
Po dwóch zajęciach, podczas których pokazywaliśmy uczniom logikę, jaka rządzi programowaniem, prze-chodzimy do etapu pracy ze sprzętem – tabletem lub “symulatorem” tabletów zainstalowanym na komputerach (patrz załącznik nr 1). Podczas zajęć uczniowie wykonają pierwszy projekt w środowisku ScratchJr – zaprogramowaną interaktywną opowieść o swojej szkole. Realizacja zajęć powinna zostać poprzedzona przeczytaniem załącznika nr 1 (informacje o przygotowaniu sprzętu) oraz załącznika nr 2 (wprowadzenie dla nauczyciela do aplikacji ScratchJr).
Uczeń powinien:
Edukacja polonistyczna. Uczeń:
Edukacja plastyczna. Uczeń:
Edukacja społeczna. Uczeń:
Edukacja matematyczna. Uczeń:
Zajęcia komputerowe. Uczeń:
Pobierając scenariusz, pobierasz także wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
Pobierając scenariusz, pobierasz także wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć
Pobierz scenariusz zajęć - wersja podstawowa (8 - 10 lat)Scenariusz: Anna Buchner
Konsultacja merytoryczna: Karolina Czerwińska, Marcin Piotrowicz
Konsultacja metodyczna:
Licencja: Creative Commons Uznanie autorstwa Na tych samych warunkach 3.0
Komentarze