Nowe etap - nowe wyzwania!

Przekazujemy w Wasze ręce osiem scenariuszy do nauki programowania w klasach I-III. Opowiadamy w nich, jak uczyć najmłodszych kodowania na komputerach, na tabletach, a także na… dywanie! W ruch pójdą też nożyczki i papier kolorowy, zaprojektujemy roboty, które będą nam towarzyszyć przez najbliższe osiem zajęć.

Przed nami dużo wyzwań, bo będziemy tworzyć animacje, interaktywne gry, ale także czerpać inspiracje z literatury dziecięcej i plastyki. Czas spróbować swoich sił w kodowaniu w aplikacji ScratchJr! Szykujcie się na niezłą zabawę!

Aby móc wykonać zajęcia od 3 do 8 przygotuj przynajmniej jeden komputer lub tablet na parę dzieci.

Programowanie

O tym, na czym polega programowanie, jak się do niego przygotować i jakich narzędzi używać. Ponadto o tym, jak stworzyć interaktywną opowieść o swojej szkole, grę i wzbić w powietrze cyfrowy samolot.

Zobacz scenariusze